ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات فرشته ی نازنینم ارشیا

رفتیم تولد کوروش کوچولو

1391/11/28 1:17
نویسنده : مریم
530 بازدید
اشتراک گذاری

بیاین تو ادامه مطلببغل

سلام عشق مامانی

عزیز دلم 5 شنبه این هفته رفتیم جشن تولد کوروش کوچولو پسر دختر خاله بابایی (نسبتمون یه کم دورهنیشخند) که تازه 10 روزه که به دنیا اومده البته جشن حموم زایمون مامان کوروش بود من میگم تولداز خود راضی اولش قرار نبود بریم ولی بعدش به دلایلی منصرف شدمو رفتیمچشمک مهمونیه خوبی بود خوش گذشت شما هم خیلی آقا بودی و کلی جیغ جیغ کردینیشخند البته مهمونی به صرف ناهار بود که شما هم ترکوندی مادر فکر کنم بعدا از اونایی بشی که وقتی میخوان برن مهمونی از دوروز قبل چیزی نمیخورن که اندازه یه هفتشون بخورنخنده آخه گلم موقع ناهار که شد میخواستی حمله کنی به میز غذا همه چیز بهت دادم خوردی. سبزی پلو با ماهی زرشک پلو با مرغ نوشابه دوغ فسنجون سوپ وای از همه اینا بهت دادم خوردی قهقهه تازه بازم جیغ دلت میخواستو دستتو دراز میکردی که عمه سمیرات بهت میگفت بسه عمه جون دیگه خدایا شکرت قهقهه وای خدا هروقت یادش میفتم غش میکنم از خنده خدایی صحنه بانمکی بود . نوش جونت عزیز دل مامانی الهی قربونت برم من عشقم. راستی یه عکسم ازت گرفتم خیلی باحاله ببین چه جوری با تعجب داری کوروش کوچولو رو نگاه میکنی

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ثریا
28 بهمن 91 2:44
الهی من فدات شم عخشم که داری انقد با تعجب کوروش رو نگاه میکنی!انیشتین کوچولو
مریم جون خوش گذشت چون تو هم اومدی
راستی سانسور کردنت توو حلقممثه صدا و سیما سانسور میکنی!!!



فدات شم مرسی ثریا جون. هههههههه ضایع سانسور کردم آیا؟ !
سمیرا
28 بهمن 91 2:45
اون تیریپت منو کشته عزیزم
شرر
30 بهمن 91 1:10
والله با قیافه ای که این بچه گرفته حق داره ارشیا این جوری نگاش کنه
بچه 10 روزه شکلک در آورده ارشیا رو بترسونه


خدا نکشتت شرر مردم از خنده. اخه هروقت اومدم ازش عکس بندازم شکلک در میاورد خدایی