ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات فرشته ی نازنینم ارشیا

اولین بهار زندگی

1392/1/17 0:41
نویسنده : مریم
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی قبل از هر چیزی ببخشید که اینهمه وقت بود که تو وبلاگت مطلب نذاشته بودم آخه قبلش که خونه تکونی داشتمو وقت نکردم بعدشم که عید شد و عید دیدنی و مسافرت ...

با کمی تاخیر عیدت مبارک عشق من

امسال موقع سال تحویل خیلی برام لحظه عجیبی بود چون داشتم برای گل پسرم دعا میکردم آخه فکرشم نمیکردم که به این زودی بخوام موقع سال تحویل برای پسرم دعا کنمچشمک البته برای بابایی هم دعا کردما راستی یه  چندتا عکسم ازت گرفتم که میزارم اول بزار عکس سفره هفت سینمونو برات بزارم

عزیز دلم موقع چیدن هفت سین مثل آقاها پیشم نشسته بودیو اصلا اذیت نکردیو به هیچ چیزم دست نزدی. بس که ماشالا آقایی تو

اینم تیپ عید شما وقتی رفته بودیم خونه آقا جونت


بقیه هم عکسای مسافرته که برات میزارم

راستی اینم بگم که مسافرت رفته بودیم زیباکنار با پدر جون و خاله جون و دایی ایمان


اینجا هم برای اولین بار چشمای خوشگلت افتاد به دریاااااااااااااااااااا

اینجا رفته بودی بغل پسرخاله

قربون پسر گلم برم من

 

پسندها (1)

نظرات (4)

باباي مليسا
17 فروردین 92 9:22
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم.
ثریا
20 فروردین 92 0:36
عشق کوچولوی من سال نوت مبارکایشالا ک در کنار پدر و مادرت 1000تا بهار رو ببینی
عااااااااشقتم تا ابد

مرسی عمه جووووووووووووووووووون

بهارک مامان آردا
20 فروردین 92 4:37
سال نو مبارک
انشالله 120 تا عید جشن بگیری البته با خانواده


ممنون بهارک جون

شرر
27 فروردین 92 0:54
سلام
ارشیا جونم سال نوت مبارک
آخه چرا عکس کنار هفت سینش رو اینقدر کوچولو گذاشتی مامانش معلوم نیست صورت ماهش
امیدوارم همیشه کنار مامان و بابا خوش و سلامت باشی

مرسی شرر جون نمیدونم چرا عکسش کوچیک شد حالا درستش میکنم. همچنین برای شما و گوگولیتون