ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات فرشته ی نازنینم ارشیا

اولین مروارید پسرم

1391/11/12 0:50
نویسنده : مریم
438 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم مبارکت باشه بالاخره اولین دندون شما پرید بیرون

بالاخره راحت شدی عزیز دلم. از 4 ماهگی برای دندونت اذیت شدی تا الان. روز یکشنبه تاریخ 1391/11/8خونه پدر جون اینا بودیم که من یهو متوجه تیزی دندونت شدم گلم و کلییییییییییییییییی خوشحال شدم و الان یه چند شبه که بهتر میخوابی خدارو شکرالبته الان زیاد معلوم نیست هروقت قشنگ زد بیرون برات عکسشو میزارم جیگرررررررر . راستی یادم رفت بگم دوشنبه هم مامان ناهید برات یه آش دندونیه خوش مزه درست کرد. دستت درد نکنه مامان ناهیییییییییییییییید. عاشقتم مامان گلم که اینقدر برای آش دندونیه ارشیا زحمت کشیدی

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

شرر
12 بهمن 91 4:25
مبارک باشه عزیزم خاله جون انشالله که همه دندونات به راحتی در بیاد و هیچ وقت گذرت به دندون پزشکی نیوفته
بهارک
13 بهمن 91 1:03
مبارک باشه خاله جون عکس کو مامانش؟
بهارک
13 بهمن 91 1:08
راستی من با اجازه لینکتون کردم
ثریا
13 بهمن 91 23:28
مبارکت باشه عشقمبالاخره تو هم کباب خور شدی نفسه من! آره انصافا آش خوش مزه ای بود.دسته مامان ناهیدت درد نکنه جیگرم