ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات فرشته ی نازنینم ارشیا

عشق مامانی تولدت مباررررررررررررررررررک

1392/4/6 0:34
نویسنده : مریم
536 بازدید
اشتراک گذاری

تولد آقا ارشیا تو ادامه مطلب

سلام پسرکم

یک سال از با هم بودنمون گذشت یک سالی که مثل برق و باد گذشتن

یک سال از مادر شدنم گذشت

تو این یک سال تمام عشقمو خالصانه بهت تقدیم کردم عشقی که خدا تو وجود من گذاشت تا به تو بدم

البته واقعا به این نتیجه رسیدم که این عشق خدایی بود و یه جورایی معجزه ایی که خدا از همون روزی که فهمیدم باردارم تو وجودم گذاشت و مطمئنم که نمیتونم بعدا ازت توقع داشته باشم که وقتی که بزرگ شدی با من اینطوری باشی چون اون عشق خالصانرو خدا فقط تو وجود من گذاشت نه تو پس من در آینده توقعی ازت نمیتونم داشته باشم که تو مثل باشی عزیزکم

میخواستم برات بنویسم تمام اون سختیایی که تو این یک سال کشیدم اما ترجیح میدم سکوت کنم و اون روزا و شبها مثل یه راز بین منو خدا بمونه

فقط اینو بدون که مامانی و بابایی خیلییییییییییییی زیاد دوستت دارن و حاضرن برای خوشبختیه تو از هیچ تلاشی دریغ نکنن

تولدت مبارک عزیز دلم امیدوارم خدا تورو برای من نگه داره

عااااااااااااااااشقتم

راستی یه تولد کوچولو هم برات گرفتم که بعدا عکساشو برات میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ثریا
6 تیر 92 0:47
سلامممممممممممممممم عشق کوچولوی من تولدت مبارک عزیزم انشاالله 120 ساله بشی جیگرم زیر سایه پدر و مادرت


مرسی عمه جوووووووووووونم بوووووووووووس

مامان ساتیار
6 تیر 92 0:47
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
شرر
6 تیر 92 2:20
سلام عزیزم
ارشیا جون تولدت خیییلی خییلی مبارک بشه
از خدا میخوام همیشه در کنار پدر و متدرت شاد و یلامت باشی


مرسی شرر جون ولی خدایی یه لحظه پیش خودم گفتم شرر این پیامو در چه حالتی بوده برام فرستاده که اینقدر غلط املایی داشته ههههههههههههه