ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات فرشته ی نازنینم ارشیا

7 ماهه شدن آقا گل

1391/11/8 2:14
نویسنده : مریم
326 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم 7 ماهه شدنت مبارک عزیز دلم

وای خدایا نمیدونم چرا اینقدر این روزا دره سریع میگذره و تو گل پسر مامانی تند تند داری بزرگ میشی

 

عزیز دلم حال مامانی این روزا اصلا خوب نیست! خیلی خسته ام البته خسته ی روحیشاید برای افسردگیه بعد از زایمان باشه!

 

نمیدونم چرا ولی حوصله هیچ کسو هیچ چیزو ندارم همش دارم ظاهر سازی میکنم که بگم خوبم ولی نیستم خیلیییییییییی خرابم مامانی

 

راستی چندوقته اصلا خواب درست و درمونی هم ندارم شما همش تو خواب غر میزنی شاید مال دندونت باشه نمیدونم ولی تا میام بخوابم تو بیدار میشیو غر میزنی!!

 

بالاخره امروز دیدم لثه هات سفید شدن فکر کنم مرواریدای خوشگلت میخواد در بیاد خداکنه زودتر بزنه بیرون راحت شی نفسم درضمن عزیزم غلت کامل زدنو بالاخره یاد گرفتی ای جوووووووونم تازه همشم میگی بابا   آبه  به  الهی قربون حرفات برم من

 

دعا کن مامانی زودتر ازین حال و هوا بیاد بیرون

 


 

پسندها (1)

نظرات (4)

الی مامان آراد
8 بهمن 91 2:27
به به چه نی نی نازی عزیزم هفت ماهگیت مبارک باشه



مرسی الی جون ممنون از نظرت
ثریا
8 بهمن 91 2:31
خدا نکنه که افسرده باشی مریم جوووووووووووووووووووووووووووووووووووون



مرسی ثریا جون هیییییییییییی روزگار. چیکار میشه کرد دیگه!!!

مامان کاوه
8 بهمن 91 14:12


لینکت کردم گوگولی



مرسی عزیزززززززززم
ارشیا
11 بهمن 91 23:55
داداشی هفت ماهه و چهار روزه شدنت مبارک