ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات فرشته ی نازنینم ارشیا

اولین سفر زیارتی

1391/10/30 18:13
نویسنده : مریم
407 بازدید
اشتراک گذاری

بیاین تو ادامه مطلب

گل پسرم بالاخره بعد از اینهمه وقت با هم یه زیارت کوچولو رفتیمنیشخند

روز چهارشنبه هفته پیش با خاله جون و پویا و مامان ناهید و پدر جون رفتیم قم و پنج شنبه ظهر برگشتیم

سفر کوچولوی خوبی بود شما هم که به قول خاله جونت فقط بعضی وقتا بیدار بودیو کلا لالا بودیخواب

خیلی آقا بودی اصلا اذیت نکردی قربونت برمبغل

اینم آقا ارشیا تو حرم حضرت معصومه

 

راستی وقتی برای ناهار رفتیم بیرون تا کباب بخوریم اونجا کلی از دستت خندیدیم همه کباب هارو دلت میخواست بخوری خلاصه که هم کباب خوردی هم نون خوردی هم دوغ خوردی و کلی حال کردی

ببین اینجا در حال حمله به نون بودی شیکموی مامانماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شرر
30 دی 91 19:58
سلام علیکم حاج ارشیا
آقا زیارت قبول
نون و کباب هم نوش جونتون گوشت بشه بچسبه به جونتون


مرسی خاله. بوووووس
بابای ارشیا
30 دی 91 23:38
پسر گلم زیارت قبول
انشالله سفر مکه
راستی رفتی زیارت بابا رو دعا کردی؟


بله بابایی جونم. من اول برای شما دعا کردم
بابای ارشیا
30 دی 91 23:40
مامانت که اصلا نگفت جای بابات خالی امیدوارم تو تو دل نانازت گفته باشی
ثریا
1 بهمن 91 2:41
ارشیا جونم هرچی از نانازیه تو بگم کم گفتم.فدات شمممممممممم من آخه!!!!!
عشقم زیارتت قبول


مرسی عمه ثریا جون. به این عمه سمیرا بگو باهات قهلم چرا نمیاد برای عکسام نظر بزاره؟

ثریا
1 بهمن 91 23:52
نفسه من این عمه سمیرات هی شال گردن تا نسفه میبافه بعد میشکافش!!!!!!!!!!!!
واسه همین درگیره ولی قول داده که بیاد نظر بزاره.
عاشقتم بدجور


الهی بگردم این عمه سمیلا بد جور رفته سر کار
بهارک
13 بهمن 91 1:06
زیارت قبول گل پسر راستی آردا هم عاشق نون سنگکه