ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات فرشته ی نازنینم ارشیا

مامان اینجا کجاس؟!

1391/10/26 0:32
نویسنده : مریم
438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانیقلب

مامانی جونم این روزا خیلی حوصلم سر میره دلم میخواد برم برم بیرون ولی به خاطر شما نمیتونم آخه بیرون خیلی سرده

هوا هم آلوده شده به خاطر همین همش باید کنج خونه بشینم به خدا دیگه دارم افسردگی میگیرمنگران

تنها تفریحم اینه که هفته ایی یه بارکه میریم خونه پدرجون اینا من تورو میزارمت پیش مامان ناهید و میرم تره بارابرو غرفه ی پلاستیک فروشها میرمو یه دوری میزنم و میام

آخه خدایی اینم شد تفریحناراحت دلت برای مامانی نمیسوزه؟افسوس

این هفته که تا رفتمو شما دادو هوار کردیو به من زنگ زدن گفتن بیا ارشیا تورو میخواد

یعنی مامانی تو همینم ازم دریغ میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قهر

خلاصه که چون دیگه خیلی دپرس بودم مامان ناهید و خاله جون دلشون برام سوخت و منو بردن هایپر می تو شهرک اکباتانتشویق

اونجا هم یه جایی داشت مخصوص نی نی کوچولوها تا بازی کنن منم بردمت اونجا اینقدر تعجب کرده بودی که اصلا نمیخندیدیخنثی

دوتا عکس ازت گرفتم ببین

 

الهی فدات شم عزیز دلم.

اینم خاطره ی امروز مامانیو گل پسرشقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)