ارشیا ارشیا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات فرشته ی نازنینم ارشیا

هنر نمایی مامانی ههههههههههه!

1392/2/26 2:10
نویسنده : مریم
395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق و نفس مامانی. قربونت برم چقدر داری ماشالا تند تند مردی میشی واسه خودتاماچ عزیز دلم این روزا همش واسه دندونای خوشگلت داری اذیت میشی البته بیشتر شبها چون وقتایی که دندونات میخواد در بیاد همش با جیییییییییغ و گریه از خواب میپری ولی تا دندونت میزنه بیرون خوب میخوابی روزها هم که همش یاداری منو گاز میگیری یا میگی منو راه ببر آخه قربونت برم همه دستامو له کردی اینقدر محکم گاز میگیری البته فکر کنم اینم به خاطر دندونات باشه الهی بمیرم که اینقدر اذیت میشیگریه کاش زودی همشون بزنه بیرونو شما راحت بشی چند روز پیشا مامانی از خودش هنر در وکرده و چنتا عکس هنری برات درست کرده خنده ایشالا وقتی بزرگ شدی اگه این خاطراتو بخونی و این عکسارو ببینی لابد چقدر برات خنده داره ههههههههه

 

 

 

این عکساتم که دیگه خودش آخره هنره هههههه آخه مامانی جای دیگه نبود شما بشینی؟

 

 

البته چند تا عکس دیگه هم بود نمیدونم چرا آپ نشد

پسندها (2)

نظرات (4)

ثریا
27 اردیبهشت 92 18:56
وای وای عشقم چ عکسای قشنگی:-*

_________________________________________________

مرسی عمه جون چشمات قشنگ میبینه
بهارک مامان آردا
28 اردیبهشت 92 16:07
واااااااای چه عکسهای خوشگلی
الهی چه بزرگ شدی تو ارشیا جونم



_____________________________________
فدات شم مرسی بهارک جون چشمات قشنگ میبینه
شرر
13 خرداد 92 2:32
سلام ارشیا جونم
دست مامان ئرئ نکنه با این هنر نمایی ها
عزیزم جقدر عکس اخریت خوشگله



مرسی خاله شرر جون چشمات قشنگ میبینه
علي خوشتيپ
6 تیر 92 0:24
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون